پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، ساعت و صنایع وابسته، تهران 11 تا 15 بهمن ماه 1402

 

پانزدهمین دوره نمایشگاه طلا و جواهر امسال در سایت نمایشگاهی ایران مال با مجوز سازمان توسعه تجارت در تاریخ 11 تا 15 بهمن به مدت 5 روز از ساعت 12 تا 21، در سه سالن به مجموع 20 هزار متر مربع برگزار می‌شود. در کنار این نمایشگاه برنامه‌های جانبی گسترده و جدیدی شامل کلاس‌های آموزشی، ورک شاپ‌ها و برنامه‌های دیگر نیز برگزار می‌شود.


حجت شفائی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی ایران و مجری برگزاری نمایشگاه، در خصوص زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران در پاسخ به سؤال آیا میز طلای کشوری برگزار می‌شود گفت: احتمالاً بله. زیرا میز طلای کشور را وزارت صنعت معدن برگزار می‌کند و طبق دفعات قبل که قبل از نمایشگاه طلا و جواهر شهرستان‌های دیگر بود، احتمالاً در روز اول نمایشگاه برگزار شود.


رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی ایران در خصوص حضور غرفه داران خارجی گفت: از آنجایی که واردات مصنوعات طلا در کشور ممنوع است. به همین دلیل شرکت کننده خارجی نداریم زیرا علت حضور آن‌ها، فروش مصنوعات می‌باشد. اگر مسیر صادرات باز شود، سکویی پرتاب برای صادرات می‌باشد. اگر هم بتوانیم بحث خروج و ورود هیئت‌های تجاری را حل کنیم بسیار عالی می‌شود تا در این نمایشگاه شرکت کنند.