تخصص برای یک نتیجه درخشان

‍‍‍ پوشش دهی و آبکاری فلزات گرانبها به روش های مختلفی انجام می گیرد که هر کدام از این روش ها معایب و مزایای مختص خود را دارد و باید با توجه به شرایط و نیاز از یکی از این روش ها استفاده شود.‍‍‍ کیفیت و طول عمر پوشش اعمال شده بر روی سطوح، طول عمر الکترودها والکترولیت ها به طور قابل توجهی به شرایط بهینه آبکاری و پارامترهای فیزیکی و شیمیایی و نگهداری حمام آبکاری بستگی دارد. با انتخاب روش آبکاری و نوع الکترود صحیح، همراه با مهندسی دقیق و طراحی متناسب با شرایط موجود، می توان علاوه بر بهبود کیفیت پوشش دهی، عمر سرویس را به میزان قابل توجهی افزایش داد و هزینه های جانبی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

متخصصان با تجربه ما در شرکت نیوساد صنعت پارت، دانش پایه خود را برای ارائه ی خدمات گسترده در زمینه ی پوشش دهی انواع سطوح بوسیله ی آبکاری الکتریکی به کار گرفته اند تا بهترین و با کیفیت ترین نتایج را در اختیار شما مشتری گرامی قرار دهیم. ما روشی بهینه را برای همه اندازه ها و انواع سطوح در زمینه جواهرات زینتی یا در زمینه های فنی به کار می گیریم.

خدمات شرکت نیوساد صنعت پارت شامل تولید نمک های فلزات گرانبها، حمام های آبکاری فلزات گرانبها و انجام پروژه های پوشش دهی بر روی انواع زیر لایه ها در کاربردهای صنعتی، الکترونیکی، زینتی و قطعات مورد استفاده در پزشکی و تولید آندهای پوشش داده شده با فلزات گروه پلاتین است.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن:09132278204+
تلفن:09131062981+

ایمیل: info@newsaadsanat.com